Mida on meil õppida Starbucks’i klienditeeninduselt?
30. jaanuar 2015
Kui tihti suurettevõtted võtavad aega, et oma kliente kuulata? Ja siinkohal peame silmas – tõesti kuulata! Ja me ei räägi vaid paari rahulolematu kliendiga tegelemisest. Kui tihti küsime omal initsiatiivil klientide arvamust toote või…
4 klienditeeninduse nõuannet Walt Disney’lt
21. jaanuar 2015
Mis teeb Disneyland’i külastuse ja klienditeeninduse niivõrd eriliseks? Kui oled kunagi sattunud Disneyland’i, siis ilmselt tead „seda tunnet“. Walt Disney visioon oli luua keskkond, kus nii täiskasvanud kui ka lapsed võiksid koos lõbutseda ja…
Klienditeenindus kui Eesti ettevõtte suurim valupunkt. Kas teeninduskultuur Eestis on piisavalt hea?
06. jaanuar 2015
Service Check OÜ poolt läbiviidud uuring ja artikkel on esmalt avaldatud Äripäeva veebis Kaubandus.ee 30.12
Klienditeeninduse üle on Eestis palju nurisetud. Kas pole teenindajad piisavalt motiveeritud või pole…
Klienditeenindus aastal 2015 – mida oodata?
02. jaanuar 2015
Uus aasta on alanud ka klienditeeninduses. Kindlasti on ka sinu ettevõtte jaoks sel aastal oluline kasvatada müüki , võita juurde uusi kliente ning hoida lojaalseid kliente. Millele peaksid keskenduma, et pakkuda oma klientidele kvaliteetset…
Testostud – kas ja kuidas rakendada B2B keskkonnas ehk äriklientide puhul?
26. november 2014
Kas testostude metoodikat teeninduse hindamiseks on võimalik rakendada ka B2B keskkonnas ehk äriklientide puhul? Kui jah, siis kuidas?
Traditsioonilise B2C (business-to-consumer) mudeli puhul on testostud vägagi levinud teeninduskvaliteedi hindamise meetod. Näiteks jaekaubanduses saadetakse
17 klienditeeninduse fakti, mida sa veel ei teadnud
14. november 2014
Klienditeenindajad on samaväärselt vastutavad sinu brändi imidži eest kui turundajad, ja täpselt sama palju vastutavad ka klientide hoidmise eest kui sinu müügitiim. Kui asjad ei lähe päris plaanipäraselt on sinu teenindustiim esimene kaitse ja…
7 muutuvat trendi klienditeeninduses
31. oktoober 2014
Klienditeeninduse põhitõed on ajatud, muutumatud. Öeldakse aga „tunne oma klienti“, mistõttu pead pidevalt kursis olema kliendi ootustega. Tänaseks on teenindusstandardid üha rohkem ettevõtete tähelepanu keskpunktis mõjutamaks tarbija otsust, ja toomegi teieni viimased trendid, kuidas…
Testostude olulisus jaekaubanduses – miks ja kelle jaoks?
12. oktoober 2014
Testostud on üks meetod, kuidas saad mõõta oma ettevõtte teeninduse kvaliteeti. Testostu puhul külastab teenusepakkuja poolt värvatud ettevõtte väline isik poodi ning mängib ostjat suheldes teenindajatega ning hinnates teeninduse kvaliteeti. Seejärel täidab testostja tagasiside…
Kuidas mõõta oma ettevõtte teeninduskvaliteedi taset?
30. september 2014
Tahad eristuda konkurentidest? Soovid rohkem püsikliente? Soovid näha suuremaid müüginumbreid? Soovid tasuta reklaami? Klienditeenindus on otseloomulikult eduka ettevõtluse üks peamisi komponente, aga kuidas tead, kas sinu teenindusstandardid on piisavalt head ka kliendi silmis? Toome…
Päev teenindaja kingades – pane oma töötajad klienditeeninduses proovile
08. september 2014
Oled andekas disainer, heal tasemel programmeerija või valdkonna juht? Kliendi jaoks pole sinu ametikoht oluline. Kõik töötajad peaksid oma esimese kuu jooksul uues ettevõttes veetma aega klienditeeninduse osakonnas.
Ka üks maailma juhtivaid e-poode Amazon paneb…