Bärbel Jalakas, Klienditeenindusjuht, ERGO Insurance SE

Bärbel Jalakas, Klienditeenindusjuht, ERGO Insurance SE

15. detsember 2014

Oleme teeninduskvaliteedi uuringu läbiviimiseks kasutanud Service Checki teenuseid juba aasta aega ja oleme nende teenuse kvaliteediga rahul.
ERGOle on klienditeeninduse kvaliteet väga oluline. Service Checki testoste kasutame selleks, et tagada järjepidev ja majaväline tagasiside meie teenindusele. Meie klienditeeninduse kvaliteet on viimasel aastal tõusnud ja üheks mõjutajaks on kindlasti läbi testostude saadud regulaarne tagasiside, mis annab meile võimaluse muutuda paremaks. Meie koostöö on sujunud väga hästi, nad arvestavad alati meie arvamuse ja tagasisidega tehtud teeninduskvaliteedi uuringutele.

Meeldiv teenindus ja kliendikeskne suhtumine. Aitäh!

Tagasi postituste nimekirja