Kliendid meist

On lausa lust Service Check meeskonnaga koostööd teha. Tunnevad siiralt huvi, kuidas nende teenus meile veel kasulikum saaks olla. Viivad end rohujuureni kurssi ettevõtte teenindusootustega. Mõtlevad aktiivselt kaasa ja teevad väärt ettepanekuid. Osalevad isegi meie teeninduskoolitustel, et klienti veel paremini tunda.
Tegemist on väga professionaalse, kiire, põhjaliku ja sõbraliku meeskonnaga!

Nele Mägi, jaemüügijuht, Rahva Raamat AS (sügis 2017)

Oleme koostööprojekti raames saanud kasulikku sisendit oma äriklienditeeninduse uuele tasemele viimisel. Kiire reageerimine, igakülgne paindlikkus ja põhjalikkus on peamised märksõnad, mis meie koostööd iseloomustavad.

Maaja Saluvee, teeninduskvaliteedi juht, Tele2 (sügis 2017)

LHV peab head teenindust ülimalt oluliseks ning seetõttu valisime testoste tegevat koostööpartnerit hoolega ja pikalt. Service Checkiga klappis meie mõttemaailm ja suhtumine kohe esimesest kohtumisest peale. Kõik koostööd puudutavad detailid said väga kergesti ja kiiresti paika ning selgelt on tunda, et terve Service Checki meeskond ajab oma asja südamega ning õhinapõhiselt.

Service Check on partner, keda soovitame julgelt ka teistele!

Moonika Palmse, jaepanganduse müügi- ja teenindusjuht, AS LHV Pank

Oleme koostööpartnerid sõna otseses mõttes. Igapäevaselt töötame ühise eesmärgi nimel. Väga meeldib, et igale murele tuleb kiire vastus ja kui tekib küsimus, siis mõtlete alati meiega kaasa.
Aktiivne suhtlus ja tagasiside andmine käib väga avatult ja seda kõike selleks, et mõlemad ettevõtted saaksid areneda ja kasvada.
Oleme ettevõttetena sarnased, hindame samu väärtusi ning eelkõige oleme lahendustele suunatud. Tunda on hoolimist.
On kui üks hingamine ja hooliv suhtumine oma töösse, see just tagabki eduka koostöö.

Margit Uusen, Põldma Kaubanduse AS teenindusjuht, Denim Dream

Koostöö Service Checkiga  on olnud ennekõike meeldiv, sujuv ja professionaalne.
Service Check on usaldusväärne partner, kes tõemeeli tunneb huvi oma kliendi käekäigu pärast ning mängib olulist rolli ettevõtte teeninduskultuuri parendamises. Rõõm on kuulda mõtteid ja ettepanekuid, mis aitavad  meil veel paremaks saada.

Hindan kõrgelt individuaalset lähenemist ning paindlikkust. Vähem oluline ei ole ka see, et oma küsimustele saab kiired vastused ning mõtetele ja ettepanekutele kiire ja asjaliku tagasiside.

Kristina Sisin, Personali- ja büroojuht, Kotryna OÜ

Terve Pere Apteek kasutab Service Checki teenust juba kolmandat aastat. Oleme näinud teenuse arenemist ja pimeostjate taseme jõudsat tõusu. Meeldival moel ollakse meile toeks, hoitakse kursis toimuvaga ning kõik sujub just sobivas tempos.

Usaldusväärsus ja mõistmine on siiani olnud koostöö võtmesõnadeks ning saavad kindlasti olema ka tulevikus. Oleme soovitanud Service Checki teistele ning julgeme seda ka edaspidi teha!

Häli Siimaste, personalijuht, UP Invest OÜ

Senine koostöö Service Checkiga on läinud väga sujuvalt. Meie vajadused uuriti kohtumistel väga põhjalikult välja, ka koostöö ajal on tehtud mitmeid parendusettepanekuid, et lõpptulemus oleks täpselt selline, nagu meil vaja. Service Checki iseloomustab väga kiire reageerimine, professionaalsus ja vastutulelikkus – küsimused saavad kiiresti vastuse, online keskkonda kohandatakse meie vajadustest lähtuvalt. Lisaks kõigele sellele personaalne ja sõbralik suhtlus, mis teevad koostöö tõesti rõõmupakkuvaks.

Kadri Agar, Koolitusspetsialist, AS R-Kiosk Estonia

Koostöö Service Checkiga on olnud igati positiivne. Põhjalikult ja tähelepanelikult selgitati välja meie vajadused ja soovid ning nendega arvestatakse alati. Suhtlus on sõbralik ning meeldiv. Väga meeldib ka see, et kõikidele küsimustele ning muredele reageeritakse väga kiiresti ning ka vastused ja lahendused saabuvad kiiresti. Service Check on vastutulelik ning professionaalne nõu ja abi on vajadusel alati olemas. Individuaalne lähenemine kliendi vajadustele on kindlasti nende suureks plussiks ja eeliseks.

Sirli Loorits, Personalispetsialist, A&G Kaubanduse AS

Oleme teeninduskvaliteedi uuringu läbiviimiseks kasutanud Service Checki teenuseid juba aasta aega ja oleme nende teenuse kvaliteediga rahul.
ERGOle on klienditeeninduse kvaliteet väga oluline. Service Checki testoste kasutame selleks, et tagada järjepidev ja majaväline tagasiside meie teenindusele. Meie klienditeeninduse kvaliteet on viimasel aastal tõusnud ja üheks mõjutajaks on kindlasti läbi testostude saadud regulaarne tagasiside, mis annab meile võimaluse muutuda paremaks. Meie koostöö on sujunud väga hästi, nad arvestavad alati meie arvamuse ja tagasisidega tehtud teeninduskvaliteedi uuringutele.

Meeldiv teenindus ja kliendikeskne suhtumine. Aitäh!

Bärbel Jalakas, Klienditeenindusjuht, ERGO Insurance SE

Oleme kasutanud Service Checki teenuseid nüüdseks juba veidi üle aasta ning seni oleme väga rahul, et meie teed ristusid. Service Checki tugevusteks peame põhjalikkust, professionaalsust ning tõsist soovi koostööd pidevalt edasi arendada.

Kadri Teder, Kvaliteedijuht-koolitaja, OÜ Coffee IN

Service Check sattus meieni juhuse tahtel, läbi soovituste. Puhas rõõm ja meie õnn, et see nii läks! Tänu üdini professionaalse tiimi ja läbimõeldud tegevuskavale oleme teinud oma teeninduskultuuris suure sammu edasi. Iga detail on oluline!

Triin Randloo, turundusjuht, AS Viking Motors

Meie hotellis on teenuse kõrge ja ühtlane kvaliteet tähtsamaid eesmärke ja pingutame selle nimel kõvasti iga päev. Testklientide kasutamine on üks oluline võimalus teeninduse hindamiseks ja seeläbi ka arendamiseks. Koostöö Service Checkiga on olnud väga meeldiv – pööratakse tähelepanu detailidele, ollakse täpsed ja kokkulepetest peetakse kinni. Meeldib paindlikkus – ollakse valmis osutama täpselt sellist teenust, mis vaja, ning tähelepanekuid teenuse parendamiseks võetakse tõsiselt ja rakendatakse kiirelt. Teenuse hinna ja kvaliteedi suhe on paigas ja kindlasti kasutame Service Checki ka edaspidi.

Killu Maidla, Hotellijuht, My City Hotel

Valiku koostööks Service Check OÜ-ga tegime peaasjalikult sellepärast, et nende pakutud lahendus oli palju professionaalsem ja usutavam kui konkurentide omad. Mystery shoppingu abiga oleme veelgi parandanud meie klienditeeninduse kvaliteeti. Service Check OÜ tugevaimad küljed on professionaalsus, paindlikkus ja kiirus. Iseloomustavad märksõnad lisaks ülaltoodule on meeldiv teenindus/kliendisuhe ja sõnapidamine.

Margo Merigan, Calistex Hotels OÜ müügi- ja turundusjuht, Hotell Euroopa ja Barons