Ettevõtte ajalugu ja areng Service Check OÜ on loodud 2011. aastal sooviga aidata kaasa teeninduskultuuri arengule Eestis. Tänaseks on ettevõttest välja kasvanud turul arvestatav tegija ja klientide poolt hinnatud koostööpartner. Ettevõte pakub oma põhiteenusena teeninduskvaliteedi uuringuid kasutades laialt levinud ja populaarset mystery shoppingu meetodit. Lisaks tavapärasele vahetu teeninduse hindamisele testvisiitide abil teostab ettevõte ka meili- ja telefoniteeninduse hindamist ning edasimüüjate testimist. Eelnevale lisaks pakub Service Check oma klientidele ka valdkonnaspetsiifilist nõustamist ja muid teeninduskvaliteedi arendamisega seotud teenuseid, sh koolitusi koostöös usaldusväärsete partneritega. Klientide positiivse tagasiside ja kiire arengu tulemusena pakub ettevõte alates 2013. aastast oma teenuseid ka Lätis ja Leedus ning plaanib lähiajal laieneda Soome turule. 2014. aastast alates pakub Service Check esimesena Eestis ka video– ja helisalvestusega testoste, mis võimaldavad saada eriti põhjalikku ülevaadet testvisiitide kohta.