Määratlemata 5 teeninduse arendamise etappi, mis garanteerivad edu! Marilyn, 29.01.201603.05.2023 Avaldatud 09.02.16 Äripäeva kaubandusrubriigis. Tihtipeale ei panusta ettevõtted hea klienditeeninduse saavutamiseks piisavalt, olgu siis takistuseks raha-, aja-, või huvipuudus. Tegelikkuses on hea klienditeenindus alustalaks lojaalse kliendibaasi loomisele, positiivsele brändikuvandile ja headele müüginumbritele. Selleks, et seda kõike saavutada, peab ettevõttes olema kasutusel läbimõeldud klienditeeninduse arendamise plaan, mis koosneb üksteisele järgnevatest etappidest. Järgides… Continue Reading
Määratlemata Sinu uue aasta lubadus – pakkuda parimat klienditeenindust Marilyn, 08.01.201603.05.2023 Taas on käes aeg teha uusaastalubadusi. Klienditeenindus on uus kuvandilooja ning seetõttu peaks sinu number üks uue aasta lubadus olema – pakkuda parimat klienditeenindust. Klienditeenindus vs kliendikogemus Eelmisel aastal rääkisime me 15 klienditeeninduse trendist, mida peaks järgima. Paljud neist olid seotud kliendikogemusega. Aga mis vahe on klienditeenindusel ja kliendikogemusel? Klienditeenindus… Continue Reading
Määratlemata Kuidas luua ettevõttes kliendikeskne kultuur Marilyn, 17.12.201503.05.2023 Avaldatud 06.01.16 Äripäeva kaubandusrubriigis. Kliendikesksus ei ole lihtsalt sõnakõlks, vaid suhtumine. See on suhtumine, mis toob teie ettevõttele pikaajalist rahalist kasu ja suurendab teie brändi väärtust. Teie äri eksisteerib eesmärgiga lahendada klientide teatud probleeme või rahuldada teatud vajadusi. Kui te ei tegele oma klientide vajaduste lahendamisega, siis samahästi võite oma ettevõtte… Continue Reading
Määratlemata 8 viisi, kuidas klientidelt tagasiside küsimine aitab kaasa ettevõtte edule Marilyn, 01.12.201503.05.2023 Avaldatud 03.12.15 Äripäeva kaubandusrubriigis. Kuidas müüginumbreid kasvatada? Kuidas suurendada tulusid ning püsiklientuuri? Vastus on lihtne – tee oma kliendid õnnelikuks, sest rahulolevad kliendid juhivad ettevõtte kasvu. Kuid veendumaks, et kliendid on rahul, on vajalik nende rahulolu regulaarselt mõõta. Klientidelt tagasiside küsimise eesmärk ei ole ainult hindade korrigeerimine või tootevaliku laiendamine… Continue Reading
Määratlemata Kolm nõuannet teenindusjuhile Marilyn, 28.09.201503.05.2023 Avaldatud 28.09.15 Äripäeva kaubandusrubriigis ja 30.09.15 Postimehe juhtimisrubriigis. Juhtimisoskuste arendamisest, erinevatest ning juhi tõhususe arendamisest räägitakse palju. Teenindus on aga eelkõige „people business“ ning töötajad hindavad juhti, kes on eeskujuks. Öeldakse, et meeskond on oma juhi nägu. Siinkohal toob meie värske strateegia- ja koolituspartner ning EBSi õppejõud Ester Eomois mõned nõuanded teenindusjuhile oma „eeskuju rolli“ arendamiseks. … Continue Reading
Määratlemata Kuidas juhtida ja julgustada töötajaid tegemaks paremaid kliendikeskseid otsuseid? Marilyn, 31.03.201503.05.2023 Rahulolevad töötajad toovad ka rohkem õnnelikke kliente – seda peaks teadma juba iga ettevõtte või osakonna juht. Mida paremini oskad töötajaid juhtida ja julgustada, seda enam osatakse teha ka iseseisvalt paremaid kliendikeskseid otsuseid. Oleme ilmselt kõik vähemat korra sattunud olukorda, kus poodi või kohvikusse sisenedes leiame eest tusase ning ükskõikse… Continue Reading
Määratlemata 14 võtmemõõdikut klienditeeninduse hindamiseks Marilyn, 21.03.201503.05.2023 Kuidas sa tead, kas sinu klienditeenindus vastab kliendi ootustele? Vastus peitub võtmemõõdikutes (KPI – key performance indicators). Klienditeeninduse ja oma ettevõtte teenindusstrateegia mõõtmiseks on mitmeid erinevaid võtmemõõdikuid. Järgnevalt toome teieni listi mõõdikuid, mille seast saad valida sobivad vastavalt oma ettevõtte tegevusvaldkonnale. Üldine kliendi rahulolu Viies läbi regulaarseid kliendi rahulolu uuringuid,… Continue Reading
Määratlemata 15 prognoositavat trendi klienditeeninduses aastaks 2015 Marilyn, 17.03.201503.05.2023 Aasta alguses kirjutasime oma blogis, mida oodata klienditeeninduses aastal 2015. Samal teemal rääkisime ka Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil ning toome ettekande ka teieni, et saaksite uusi trende klienditeeninduses oma ettevõttes rakendada. 15 prognoositavat trendi klienditeeninduses aastal 2015 Continue Reading
Määratlemata Kuidas e-maili teel klienditeenindust parandada? Marilyn, 27.02.201503.05.2023 Meiliteenindus on kindlasti üks osa igapäevasest teenindusest ettevõttes. Keskmine kontoritöötaja veedab 49 minutit päevas e-mailide peale, samal ajal kui juhtivamal positsioonil olevad töötajad kulutavad kuni 4 tundi päevas e-mailidele. Kirjapildis võib aga nii mõnigi kord öeldu tooni, kavatsust ja tähendust vägagi valesti tõlgendada. Toome teieni mõned näpunäited, kuidas oma kavatsusi… Continue Reading
Määratlemata Klienditeenindus ja müük: Ei saa üht ilma teiseta Marilyn, 15.02.201503.05.2023 Klienditeenindus ja müük käivad käsikäes. Peamiselt keskendume sellele, kuidas saada uusi kliente, kuid unustame kui suured olid olemasolevate klientide võitmise kulud (CAC- Customer Acquisition Cost). Iga kord kui kaotad kliendi ja samal ajal võidad kliendi, käid tegelikult ringiratast. Kindlasti ei saa sa endale lubada olemasolevate klientide kadu kui soovid, et… Continue Reading