5 teeninduse arendamise etappi, mis garanteerivad edu!
29. jaanuar 2016
Avaldatud 09.02.16 Äripäeva kaubandusrubriigis.
Tihtipeale ei panusta ettevõtted hea klienditeeninduse saavutamiseks piisavalt, olgu siis takistuseks raha-, aja-, või huvipuudus. Tegelikkuses on hea klienditeenindus alustalaks lojaalse kliendibaasi loomisele, positiivsele brändikuvandile ja headele müüginumbritele. Selleks, et…
Sinu uue aasta lubadus – pakkuda parimat klienditeenindust
08. jaanuar 2016
Taas on käes aeg teha uusaastalubadusi. Klienditeenindus on uus kuvandilooja ning seetõttu peaks sinu number üks uue aasta lubadus olema – pakkuda parimat klienditeenindust.
Klienditeenindus vs kliendikogemus
Eelmisel aastal rääkisime me 15 klienditeeninduse trendist,…
Kuidas luua ettevõttes kliendikeskne kultuur
17. detsember 2015
Avaldatud 06.01.16 Äripäeva kaubandusrubriigis.
Kliendikesksus ei ole lihtsalt sõnakõlks, vaid suhtumine. See on suhtumine, mis toob teie ettevõttele pikaajalist rahalist kasu ja suurendab teie brändi väärtust.
Teie äri eksisteerib eesmärgiga lahendada klientide teatud probleeme või…
8 viisi, kuidas klientidelt tagasiside küsimine aitab kaasa ettevõtte edule
01. detsember 2015
Avaldatud 03.12.15 Äripäeva kaubandusrubriigis.
Kuidas müüginumbreid kasvatada? Kuidas suurendada tulusid ning püsiklientuuri? Vastus on lihtne – tee oma kliendid õnnelikuks, sest rahulolevad kliendid juhivad ettevõtte kasvu. Kuid veendumaks, et kliendid on rahul, on…
Kolm nõuannet teenindusjuhile
28. september 2015
Avaldatud 28.09.15 Äripäeva kaubandusrubriigis ja 30.09.15 Postimehe juhtimisrubriigis.
Juhtimisoskuste arendamisest, erinevatest ning juhi tõhususe arendamisest räägitakse palju. Teenindus on aga eelkõige „people business“ ning töötajad hindavad juhti, kes on eeskujuks. Öeldakse, et meeskond on…
Kuidas juhtida ja julgustada töötajaid tegemaks paremaid kliendikeskseid otsuseid?
31. märts 2015
Rahulolevad töötajad toovad ka rohkem õnnelikke kliente – seda peaks teadma juba iga ettevõtte või osakonna juht. Mida paremini oskad töötajaid juhtida ja julgustada, seda enam osatakse teha ka iseseisvalt paremaid kliendikeskseid otsuseid.
Oleme ilmselt…
14 võtmemõõdikut klienditeeninduse hindamiseks
21. märts 2015
Kuidas sa tead, kas sinu klienditeenindus vastab kliendi ootustele? Vastus peitub võtmemõõdikutes (KPI – key performance indicators). Klienditeeninduse ja oma ettevõtte teenindusstrateegia mõõtmiseks on mitmeid erinevaid võtmemõõdikuid. Järgnevalt toome teieni listi mõõdikuid, mille…
15 prognoositavat trendi klienditeeninduses aastaks 2015
17. märts 2015
Aasta alguses kirjutasime oma blogis, mida oodata klienditeeninduses aastal 2015. Samal teemal rääkisime ka Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil ning toome ettekande ka teieni, et saaksite uusi trende klienditeeninduses oma ettevõttes rakendada.
Kuidas e-maili teel klienditeenindust parandada?
27. veebruar 2015
Meiliteenindus on kindlasti üks osa igapäevasest teenindusest ettevõttes. Keskmine kontoritöötaja veedab 49 minutit päevas e-mailide peale, samal ajal kui juhtivamal positsioonil olevad töötajad kulutavad kuni 4 tundi päevas e-mailidele. Kirjapildis võib aga nii mõnigi…
Klienditeenindus ja müük: Ei saa üht ilma teiseta
15. veebruar 2015
Klienditeenindus ja müük käivad käsikäes. Peamiselt keskendume sellele, kuidas saada uusi kliente, kuid unustame kui suured olid olemasolevate klientide võitmise kulud (CAC- Customer Acquisition Cost).
Iga kord kui kaotad kliendi…