5 olukorda igapäeva teeninduses ja kuidas nendega toime tulla
29. august 2014
Hea klienditeeninduse aluseks on vestlus kliendi ja teenindaja vahel ning alati pole abi juhenditest, kuid sellegipoolest nii palju kui leidub erinevaid kliente, leidub ka keerulisi olukordi. Siinkohal toome teieni viis teeninduses igapäevaselt esinevat situatsiooni…
Lojaalse kliendibaasi loomine lisaväärtuste kaudu
17. august 2014
„Sa pead pakkuma oma klientidele teistest rohkem lisaväärtust. Mida enam väärtust sa lisad, seda domineerivam sa turul oled.“ Tony Robbins
Üks lihtsaim viis kliendi lojaalsuse saavutamiseks on kliendile pakkuda väikeseid lisaväärtusi,…
Klienditeeninduse ABC: 5 väljendit, mida kasutada igapäevaselt teeninduses
12. august 2014
Enamus ettevõtted järgivad klienditeeninduses väga lihtsat mudelit: klient kurdab, et tal on probleem ning ettevõtte vastab: “Me teeme selle korda.” Suurepärane teenindus eeldab aga personaalset suhtlust.
Ükski klient ei soovi, et teda koheldaks kui “virisev…
4 sammu, kuidas muuta ärritunud klient lojaalseks kliendiks
04. august 2014
Paratamatult esineb klienditeeninduses probleeme. Võib juhtuda, et lumetorm pikendab tarnetähtaega, restorani teenindaja ajab joogi kliendile sülle või arvutisüsteem läheb rikki. Kuigi antud juhtumid kõlavad kui õudusunenäod, võib sellistes olukordades ka positiivset leida.
Probleemid klientidega on…
Halvim salvestatud klienditeeninduse telefonikõne ning mida sellest õppida
25. juuli 2014
Eelmisel nädalal jõudis avalikkuse ette Ameerika ühe suurima telekommunikatsiooni ettevõtte Comcast’i telefonikõne, kus klient soovis lepingut lõpetada, kuid selleks kulus pea 20 minutit. Klient Ryan Block jäi teisel pool telefonitoru väga rahulikuks ja professionaalseks,…
9 viisi, kuidas sotsiaalmeedia aitab kaasa suurepärasele klienditeenindusele
17. juuli 2014
Kliendid kasutavad tihtipeale just sotsiaalmeediat küsimaks kiireid küsimusi, jagamaks toredaid kogemusi või edastamaks kaebusi.
Kas tegemist on Twitteri, Facebooki, Instagrami, Google Plus’i või Pinterest’iga – kliendid suhtlevad brändidega aina enam sotsiaalmeedia vahendusel. Kuigi sotsiaalmeedia on…
Hea klienditeenindaja 10 omadust
09. juuli 2014
Toome teieni 10 klienditeeninduse oskust, mida peaks iga teenindaja valdama. Tihti on ettevõtte juhtidel ja teenindajatel erinev ettekujutus sellest, mida peaks teenindaja oskama. Teenindaja on aga ettevõtte visiitkaart, kelle käitumine loob ettevõttest kas positiivse või…
Mida õppida Jalgpalli MM-ilt klienditeeninduse kohta?
01. juuli 2014
Oled jalgpalli fänn või mitte, on Jalgpalli MM kindlasti ka sinuni jõudnud. Kui Jalgpalli MM naelutab meid televiisori ette vaid iga nelja aasta tagant, oleme meie siin, et suunata sinu ettevõtte klienditeenindust regulaarselt ja…
Kuidas teenindajate motiveeritus mõjutab ettevõtte teenindustaset?
20. juuni 2014
Tänases tööturu olukorras, kus töötute arv on kõrge ning tööalane kindlustunne mitte just kõige paljulubavam, ei näi töötajate motiveerimine ning rahulolu justkui olevat ettevõtete prioriteet. Tegelikkuses sõltub ettevõtte edu suuresti teenindusest ning teenindustase omakorda…
Hea teenindus kui suurim konkurentsieelis
06. juuni 2014
Kuidas erined oma konkurentidest? Mille põhjal teeb klient valiku? Kuidas säilitada kliendi lojaalsus? Sul on võimalus – kas võidelda hinnasõjas, püüda oma konkurendid välja süüa enneolematu kvaliteedi ja innovatiivsusega ning loota, et kliendid oskavad…