Service Check Hea teenindus kui suurim konkurentsieelis admin, 6. juuni 201419. märts 2025 Kuidas erined oma konkurentidest? Mille põhjal teeb klient valiku? Kuidas säilitada kliendi lojaalsus? Sul on võimalus – kas võidelda hinnasõjas, püüda oma konkurendid välja süüa enneolematu kvaliteedi ja innovatiivsusega ning loota, et kliendid oskavad seda ka hinnata või pakkuda tõeliselt head teenindust ning saavutada juhtiv positsioon. Suur osa ettevõtjaid on… Continue Reading
Service Check Kuidas parandada ettevõtte teeninduskvaliteeti? admin, 29. mai 201419. märts 2025 Tänapäeva konkurentsivõimelisel turul jääb püsima vaid kõige tugevam, parem ja kvaliteetsem pakkuja. Kuidas hindad sina oma ettevõtte tugevust? Kas teenindus on üks nendest kriteeriumitest? Täna otsustab klient, kelle taskusse oma raha investeerida ning olgem ausad, suurem osa otsuseid teeb klient emotsioonide põhjal. Mis emotsiooni sinu ettevõte kliendis tekitab? Mida saaksid… Continue Reading