Skip to content
Dive Eesti
Dive Eesti
  • Service Check
  • Teenused
    • Testostud
      • Vahetu teeninduse hindamine
      • Telefoni- ja meiliteeninduse hindamine
      • Edasimüüjate hindamine
      • Uuringu protsess ja põhimõtted
    • Teenindusaudit
    • Koolitused ja konsultatsioonid
      • Koolitused teenindajatele
      • Koolitused juhtidele
      • Teenindusstandardi loomine
  • Blogi
  • Meist
    • Miks valida meid?
    • Kliendid meist
    • Ettevõtte ajalugu ja areng
    • Missioon, visioon ja väärtused
    • Online tarkvara
  • Kontakt
    • Meeskond
    • Soovid hakata testostjaks?
  • Eesti
    • English
    • Latviešu (Latvian)
    • Lithuanian
Dive Eesti
Service Check

Hea teenindus kui suurim konkurentsieelis

admin, 6. juuni 201419. märts 2025

Kuidas erined oma konkurentidest? Mille põhjal teeb klient valiku? Kuidas säilitada kliendi lojaalsus? Sul on võimalus – kas võidelda hinnasõjas, püüda oma konkurendid välja süüa enneolematu kvaliteedi ja innovatiivsusega ning loota, et kliendid oskavad seda ka hinnata või pakkuda tõeliselt head teenindust ning saavutada juhtiv positsioon. Suur osa ettevõtjaid on…

Continue Reading
Service Check

Kuidas parandada ettevõtte teeninduskvaliteeti?

admin, 29. mai 201419. märts 2025

Tänapäeva konkurentsivõimelisel turul jääb püsima vaid kõige tugevam, parem ja kvaliteetsem pakkuja. Kuidas hindad sina oma ettevõtte tugevust? Kas teenindus on üks nendest kriteeriumitest? Täna otsustab klient, kelle taskusse oma raha investeerida ning olgem ausad, suurem osa otsuseid teeb klient emotsioonide põhjal. Mis emotsiooni sinu ettevõte kliendis tekitab? Mida saaksid…

Continue Reading
  • Previous
  • 1
  • …
  • 4
  • 5

Kontakt: personal@servicecheck.ee

Dive Group OÜ

©2025 Dive Eesti | WordPress Theme by SuperbThemes