Service Check Klienditeenindus ja müük: Ei saa üht ilma teiseta admin, 15. veebr. 201519. märts 2025 Klienditeenindus ja müük käivad käsikäes. Peamiselt keskendume sellele, kuidas saada uusi kliente, kuid unustame kui suured olid olemasolevate klientide võitmise kulud (CAC- Customer Acquisition Cost). Iga kord kui kaotad kliendi ja samal ajal võidad kliendi, käid tegelikult ringiratast. Kindlasti ei saa sa endale lubada olemasolevate klientide kadu kui soovid, et… Continue Reading
Service Check Mida on meil õppida Starbucks’i klienditeeninduselt? admin, 30. jaan. 201519. märts 2025 Kui tihti suurettevõtted võtavad aega, et oma kliente kuulata? Ja siinkohal peame silmas – tõesti kuulata! Ja me ei räägi vaid paari rahulolematu kliendiga tegelemisest. Kui tihti küsime omal initsiatiivil klientide arvamust toote või teeninduse kohta? Pole parimat näidet kui meie kõigi lemmik, maailmakuulus Starbucks kohvikukett, kes 2008 aastal tuli… Continue Reading
Service Check 4 klienditeeninduse nõuannet Walt Disney’lt admin, 21. jaan. 201519. märts 2025 Mis teeb Disneyland’i külastuse ja klienditeeninduse niivõrd eriliseks? Kui oled kunagi sattunud Disneyland’i, siis ilmselt tead „seda tunnet“. Walt Disney visioon oli luua keskkond, kus nii täiskasvanud kui ka lapsed võiksid koos lõbutseda ja tunda end õnnelikena. Dayna Steele kirjutas oma kogemusest Disneylandis ajakirjale Fast Company ning kirjeldas oma elamusi… Continue Reading
Service Check Klienditeenindus kui Eesti ettevõtte suurim valupunkt. Kas teeninduskultuur Eestis on piisavalt hea? admin, 6. jaan. 201519. märts 2025 Service Check OÜ poolt läbiviidud uuring ja artikkel on esmalt avaldatud Äripäeva veebis Kaubandus.ee 30.12 Klienditeeninduse üle on Eestis palju nurisetud. Kas pole teenindajad piisavalt motiveeritud või pole ettevõtetes teeninduskultuur piisavalt välja arenenud ja hinnatud? Teeninduskvaliteedi uuringuid teostav ettevõte Service Check viis läbi uuringu oma klientide seas probleemidest teeninduses ning… Continue Reading
Service Check Klienditeenindus aastal 2015 – mida oodata? admin, 2. jaan. 201519. märts 2025 Uus aasta on alanud ka klienditeeninduses. Kindlasti on ka sinu ettevõtte jaoks sel aastal oluline kasvatada müüki , võita juurde uusi kliente ning hoida lojaalseid kliente. Millele peaksid keskenduma, et pakkuda oma klientidele kvaliteetset teenindust? Olenemata ettevõtte suurusest, tasuks kaalutlusele võtta järgmised 15 prognoositavat trendi aastaks 2015. 1. Live Chat… Continue Reading
Service Check Testostud – kas ja kuidas rakendada B2B keskkonnas ehk äriklientide puhul? admin, 26. nov. 201419. märts 2025 Kas testostude metoodikat teeninduse hindamiseks on võimalik rakendada ka B2B keskkonnas ehk äriklientide puhul? Kui jah, siis kuidas? Traditsioonilise B2C (business-to-consumer) mudeli puhul on testostud vägagi levinud teeninduskvaliteedi hindamise meetod. Näiteks jaekaubanduses saadetakse testostjad poode külastama kindlate ülesannete ja küsimustega ning hinnatakse selle põhjal ostlejate kogemust. B2B puhul kliendikogemuse hindamine… Continue Reading
Service Check 17 klienditeeninduse fakti, mida sa veel ei teadnud admin, 14. nov. 201419. märts 2025 Klienditeenindajad on samaväärselt vastutavad sinu brändi imidži eest kui turundajad, ja täpselt sama palju vastutavad ka klientide hoidmise eest kui sinu müügitiim. Kui asjad ei lähe päris plaanipäraselt on sinu teenindustiim esimene kaitse ja seisab sinu klientide probleemide lahendamise eest. Olenemata sellest kui suur otsene mõju teenindajatel on ettevõtte tegevusele,… Continue Reading
Service Check 7 muutuvat trendi klienditeeninduses admin, 31. okt. 201419. märts 2025 Klienditeeninduse põhitõed on ajatud, muutumatud. Öeldakse aga „tunne oma klienti“, mistõttu pead pidevalt kursis olema kliendi ootustega. Tänaseks on teenindusstandardid üha rohkem ettevõtete tähelepanu keskpunktis mõjutamaks tarbija otsust, ja toomegi teieni viimased trendid, kuidas klientide ootused on klienditeeninduse osas muutunud. 1. Klient ootab 24-tunnist valmisolekut Kui kiiresti oled võimeline toote… Continue Reading
Service Check Testostude olulisus jaekaubanduses – miks ja kelle jaoks? admin, 12. okt. 201419. märts 2025 Testostud on üks meetod, kuidas saad mõõta oma ettevõtte teeninduse kvaliteeti. Testostu puhul külastab teenusepakkuja poolt värvatud ettevõtte väline isik poodi ning mängib ostjat suheldes teenindajatega ning hinnates teeninduse kvaliteeti. Seejärel täidab testostja tagasiside ankeedi, mis sai eelnevalt loodud ettevõtte ja teenusepakkuja koostöö tulemusel. Lisaks vahetu teeninduse hindamisele, analüüsitakse ka… Continue Reading
Service Check Kuidas mõõta oma ettevõtte teeninduskvaliteedi taset? admin, 30. sept. 201419. märts 2025 Tahad eristuda konkurentidest? Soovid rohkem püsikliente? Soovid näha suuremaid müüginumbreid? Soovid tasuta reklaami? Klienditeenindus on otseloomulikult eduka ettevõtluse üks peamisi komponente, aga kuidas tead, kas sinu teenindusstandardid on piisavalt head ka kliendi silmis? Toome seekord mõned näpunäited, mille põhjal saad läbi viia teeninduskvaliteedi uuringu oma ettevõttes. Vaatle ning kohanda pakkumist… Continue Reading